Underbara förmiddag

Jag gick som på moln efter denna förmiddag. Jenny ska åka ner till Falsterbo nästa vecka då hennes ena häst "Dino" har kvalat dit och behövde då hjälp med att rida sin andra häst Goodie. Tjejen som mest ska ruda kunde inte vissa dagar så då fick jag frågan om jag kunde rida de dagar som var kvar. Dum är jag ju inte som tackar nej till detta, så idag var jag och red honom medan Jenny var med eftersom jag aldrig tidigare ridit Goodie. Efter några varv började jag få lite kläm på hur jag skulle rida att det faktiskt började kännas bra :). Man fick en riktig "aha-upplevelse" att det är så det ska kännas :). Jag blev ju lite nervös först då jag känner så här att  det är samma sak om någon låter mig köra deras Porsche och man är rädd att skrapa lacken. Men efter denna dagen så kände jag att det kommer gå galant och att det inte gör något om den andra tjejen får mer förhinder 😍. 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback