Söndag och 140 grader varmt

 
Kanske liiite överdrivet men det går bara inte rida när det är så här varmt. Har hjälpt Mona föräldrar i deras trädgård idag och det blev två vändor till soptippen. När vi var klara så hade jag väldigt ont i min ena ljumske och det känns som att det bara blir värre och värre. Det gör speciellt ont att sitta och det bästa är att ligga eller gå omkring. Förhoppningsvis så är det bättre i morgon då ja ska till tandläkaren på förmiddagen. Tur att jag kan ligga ute i det fina vädret ☺️. Jag hoppas att jag hinner rida Wilma innan det blir för varmt i morgon också, Challe och Mac kommer att gå där de är nu en vecka till sen får de komma hem och Challe ska sättas igång. Kommer troligen få ta och rida Wilma och Challe varannan dag för ska det vara så här varmt kommer jag troligen inte hinna rida båda innan det är för varmt.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback