Lördag

 
Igår gjorde jag min sista arbetsdag innan semestern som börjar på måndag 😀. Sov riktigt riktigt gott i natt, så gott att jag nästan somna på toa när nöden inte har några lagar. I morse runt klockan 9 så fick Wilma komma ut på en skrittur bara eftersom det redan hade hunnit bli som i en varm gryta ute. Tror att när vi hade kommit tillbaka så hade temperaturen gått upp till närmare 20 grader. Dumma som vi är så ändrade vi om sommarhagen i denna värmen vilket betyder att vi drog upp några stolpar för att sen slå ner dem igen, de två första gick bra för mig sen kom min korta längd i vägen. Jag nådde inte tillräckligt för att slå så Leena fick kämpa på med sin friska hand, kan säga så här att vi var helt slut efter detta men damerna var glada att få komma ner till sommarhagen efter några dagar i en annan.
I morgon ska jag försöka vakna lite tidigare sådan kan rida i paddocken, vi får väll se hur det går 😜.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback