Ta det lugnt var det ja

Jag trodde aldrig att jag var någon som skulle sitta på nålar för att man ska ta det lugnt, men här är jag och tänker åka till Ulricehamn till min kusins affär :). Men först ska jag till stallet och ge hästarna lite lunch. Var hos sjukgymnasten igår och skulle få akupunktur i ryggen, men när jag la mig på mage så fick jag inte luft, försökt hitta ett annat läge men det hjälpte inte jag fick helt enkelt inte luft. Jag fick sitta upp och luta mig emot en stol medan jag fick behandling, jag var lite nervös för jag brukar somna när jag får akupunktur med ström, hade dock inte en chans att somna då sjukgymnasten fråga var 5:e minut om det guck bra...sen kvickna jag till när han snurra på nålarna :). Iallafall så igår fick jag åka in till jourcentralen för att göra ett EKG, kolla lungorna och blodtryck då jag får ett tryck över bröstkorgen när jag anstränger mig och det blir värre ju mer jag anstränger mig. Alla tester de kunde göra igår var bra men ska följa upp detta på vårdcentralen för att ta lite fler prover. Vad läkaren även sa att jag gör ju väldigt mycket( jobbet, gymträning ,stallet och hästarna) så jag ska se detta som en varningssignal att kroppen troligen är trött och behöver mera vila. Så idag ringde jag dit jag går och tränar och pausa mitt kort i 3 månader. Jag kommer bara gå ut på promenader som träning här hemma.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback