Onsdag

Har ingen motivation till att skriva något alls just nu. När jag sitter här går tiden mer åt till att stirra på skärmen än att skriva något mer vettigt och intressant, sen när man väl försöker skriva något så blir det pinsamt dåligt så det lika väl kunde ha kvittat. Jag känner mig iallafall bättre och idag var jag iväg och jobba. Nu tog jag det väldigt lugnt och gick inte i trappor mer än vad jag behövde och inga onödiga tunga saker. Märkte ganska fort att så länge jag inte anstränger mig för mycket så verkar blodtrycket ligga på en normalnivå och jag slapp trycket mot bröstet, svårt att andas och det konstiga trycket över huvudet. Efter jobbet åkte jag direkt till stallet och mockade för att sen gå en mindre promenad med Wilma, gick upp för klätterbacken men kände efter knappt halva att jag ska nog vända om och gå ner om jag nu inte vill tuppa av i mörkret mitt i skogen där ingen visste att jag gick :). Wilma blev nöjd och blev även riktigt glad över att få komma in och äta, tyckte dock att det var konstigt att de andra inte hade kommit in medan hon var ute ;). Sen var det Challe´s tur, med honom hade jag bara planerat att stå på pallen jämte honom medan jag borsta honom. Vet ni hur läskigt det är när matte blir mycket högre än honom och mycket högre än vad hon brukar vara, han menar bara att han brukar få titta ner på henne :).Blev även tvungen att klippa av en bit av hans svans då den är så lång att den med bara någon centimeter ifrån släpar i backen och ni kan ju gissa hur skitig den blir. Nu ska jag titta på en Stig-Helmer film som jag inte sett tidigare :). Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback