Vart hämtar andra sin energi?

I morgon blir det samtal med läkaren för att troligen bli sjukskriven igen, antingen 100 eller 50% vi får se. Blev för mycket idag vilket resultera i en kropp som skaka, en ömmande kropp som om jag hade 40 graders feber och tårar som bara sprutade ut utan ett stopp. Det är svårt att få någon som inte varit här som jag är att få någon att förstå hur det är. Vad man menar när man säger att man är trött. I helgen kommer jag åka ut till Challe bara för att umgås och få lite energi, självklart ska Wilma få bli ompysslad med lite frisering, borstning och kanske lite amatörmassage som hon tycker är så skönt :). Vad skulle man göra utan sina hästar, vart hittar alla andra sin energi när botten är nådd? Take Care
























Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Jag hittar helt klart all min energi (om jag inte mår bra) i stallet.

2014-02-24 @ 11:11:11
URL: http://stockholmsjenna.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback