En vårdag

Varit underbart väder idag till och med solen värmde. Kunde faktiskt sätta mig på bänken på baksidan av stallet och njuta lite utav solen, värmen och hästarna som åt sin lunch....innan Leena höll på att ge mig en hjärtinfarkt :). Hoppas det är lika fint i morgon/idag just nu skulle jag behöva det för att fylla på energi. Energin är inte på topp just nu och inte heller det positiva tänket, känns som att allt är skit och man vill bara.....göra ingenting, mer än att vara med hästarna. Det är ända gå gen just nu som jag känner mig lite glad, men det ska väll vända det också. Eftersom energin är på dubbelt minus är jag rädd för att jag inte kommer orka med GHS på torsdag och fredag, jag är mest rädd för att orken försvinner och att jag kommer trilla ihop som en liten pöl på golvet. Troligen onödigt oroande men ändå. Funderar fortfarande på vart andra i min situation hämtar energi och kraft. Till något positivt nu. Challe sköter sig bra och har blivit riktigt stor och mognat mentalt, känner för. Arne gång jag besöker honom att det var rätt beslut att ta honom till Peter. Mitt nästa problem när han kommer hem är att hitta en bra sadel åt honom. Har i och för sig en sadel jag lånat som jag hoppas ska passa honom bättre än den första jag hade för att vänja honom vid sadeln. Problem med att hitta sadel till Challe är att han har knappt någon manke, även om den blivit större så är det bara en Putte liten kula :). Men det problemet ska väll lösa sig också...någon dag :). Ska försöka sova för det har jag även problem med nu mera.
Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback