Måndag hela dagen

Jag känner mig så nöjd så nöjd idag. Efter en kämpig dag på jobbet åkte jag till stallet för Leena som haft så ont i ryggen i helgen behövde hjälp med att ta in lite hö. Men vad ser jag när jag kommer jo människan har tagit in allt skälv, hon är såå rastlös och kan aldrig vänta. Aja what to do, jag fixade med mina hästars mat och säng och tog sedan ut Wilma på en tur. Ortopeden sa åt mig att inte pressa mig men jag kan ju inte mesa heller så idag testade jag att galoppera...bad ide :). Men nu vet jag det och jag hade en lycklig Wilma när vi kom tillbaka :). Blir en lugnare tur i morgon och på onsdag är det Challe's tur att sträcka på benen lite :). Ska försöka lägga upp en plan vecka för vecka för både Wilma och Challe som passar mig just nu. Ja sen får vi se på torsdag vad sjukgymnasten säger :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback