Julveckan

Då har jag suttit och försökt lägga ut båda mina hästars schema för julveckan. CHALLE MÅNDAG: paddock TISDAG: vila ONSDAG: vila TORSDAG: longering FREDAG: vila LÖRDAG: paddock SÖNDAG: longering WILMA MÅNDAG: längre promenad TISDAG: vila ONSDAG: lobgering/uteritt TORSDAG: vila FREDAG: paddock LÖRDAG: paddock SÖNDAG: uteritt Det kan kanske se lite konstig ut speciellt för Challe men jag har planerat utifrån hur jag jobbar ( kväll, dag, ledig) och sen tagit hänsyn till höften/ljumsken så jag inte går ut och pressar för mycket. Min plan är även att ta det lugnt och ingen galopp fören jag känner att det funkar :). Nu ska vi se om jag kan hålla denna plan också ha ha.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback