I huvudet skriker jag f***n

Så länge jag letat, så länge jag väntat och nu när jag äntligen får ett tillfälle så skiter det sig med stort S. Jag har tidigare nämnt en sadel som jag gärna velat ha och nu hade jag möjlighet att köpa den...men klart att något skulle gå emot. Den låg tyvärr inte tillräckligt bra så fick med osynliga tårar och i huvudet skrikande "f***n", tacka nej till denna underbara sadel. Så nu får jag snällt vänta till sommaren innan jag kollar på sadel åt honom igen. Det har gått för bra ett tag nu så klart att det kommer sådant som går emot en, ja just det ja det glömde jag berätta Challe protestera stort mot Jenny igår som nästan åkte av...fler gånger. Ska matte behöva åka dit lika ofta som i våras för att han ska sköta sig?






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback