Sjukling påväg?

Igår var jag på ett möte och ringde veterinären och efter det låg jag och sov. Jag vaknade vid 16:30 och trodde att jag inte skulle kunna somna  fören mitt i natten, men vid 23 orkade jag knappt hålla ögonen uppe. Sov fram till 9 nu på morgonen men är fortfarande jättetrött och fryser gör jag. Får hoppas att jag inte håller på att bli sjuk nu när det är bröllop på lördag.
senare idag ska jag åka och hämta transporten då jag ska köra Challe till veterinären i Skara och titta till honom pga svullnaden och det tjocka gula snoret som kommer ur höger näsborre, förhoppningsvis är det något man lätt att åtgärda. Som tur är ska Leena åka med då Challe aldrig åkt transport så långt och skulle han hitta på något så är vi två ☺️.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback