Nu får det vara nog

Nog att regn behövs men nu tycker jag att det räcker. Jag vill kunna rida Wilma gärna några dagar i rad och inte bara en dag där och en dag där. I morgon blir det troligen ingen ridning beroende på vad det blir för väder, duggregn kan  jag stå ut med. Ska först besöka Skene lasssret för att diskutera om jag ska få bli opererad eller inte gällande min galla, Så vi får se vad läkareN säger och tycker. Efteråt har jag tänkt att stanna och titta på en bil...även om den kostar lite mer än vad jag har tänkt, men kolla kan man göra så jag vet om jag gillar den sortens bil. Man behöver ju inte köpa :). Tur har jag iallafall som har en granne som kan bilar som gärna följer med mig och kikar, så han slipper irritera sig på mina idiotiska bilköp ha ha ha.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback