I' m singing in the rain...not

Det har idag regnat mer eller mindre hela dagen, då åkte jag och köpte strö för att lägga i Wilmas och Challes boxar. När det regnar så pass mycket och länge så måste hästarna få komma in några timmar för att vila sig. Damerna var riktigt trötta och jag tror de tyckte det var riktigt skönt att få komma in och vila upp sig. Challe fick sin sista dos medicin igår så idag behövde jag bara ta hans temp. som var helt normal. Svullnaden har inte heller blivit värre så får se vad veterinären säger på fredag då jag ska ringa tillbaka för att berätta hur det gått.
Hoppas på mindre regn i morgon så jag hinner skritta ut på Wilma innan jag på eftermiddagen ska åka och titta på en bil :). 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback