Helt ointressant

En hel vecka sedan jag skrev sist och det är mest för att det inte funnits något intressant att skriva om :). Tänk själv att få läsa varje dag i en vecka om att man varit på jobbet och att regnet öser ner så det inte går att rida. Igår var enda gången denna veckan som Wilma fått röra på sig och eftersom man aldrig vet när regnet tänker komma ner så blev det tömkörning i ca 5-10 minuter för sen orkade inte jag springa efter henne mera ☺️.
Nu är jag ledig 2 dagar och tänker passa på att rida lite mer och längre pass och så får jag hoppas på det lovade fina vädret som ska komma från och med onsdag . 
Nu ska jag hoppa i säng för är galet trött eftet jobb, kalas, stallet och en mini promenad med Olle.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback