En kväll i augusti

Just nu är troligen mer än halva Dalsjöfors i parken där Brolle ska spela ikväll ☺️. 
I vilket fall så var jag väldigt glad över att jag väntade med att ta mig till stallet fören runt 17 tiden :). Under hela ridpasset hade vi strålande sol och sällskap av Leena och Mac. Wilma hade det lite jobbigt i vänster varv idag och ville inte riktigt ställa  eller korta galoppen i just det varvet. I morgon så ska hon och de andra få komma in och vila sig några timmar och då kanske Wilma är lite piggare :). Jag är i vilket fall väldigt väldigt nöjd med henne och väldigt glad över mig själv också som också blivit bättre i ni ridning och som inte längre grejar med hennes mun för mycket eller mer än vad jag behöver. Så nu kan allt bara bli bättre 😍.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback