En kärleksförklaring

Min underbara underbara Wilma även om jag inte ler utåt under ridpassen så kan jag lova att jag ler ett enormt stort leende inombords 😍. du är en sådan kämpe med ett enormt tålamod då jag ibland tappar humöret vid helt fel tillfälle och du kämpar och gör det jag ber dig om även om du egentligen inte riktigt orkar. Du kan vara lite jävlig i hoppningen då du märker att jag är osäker och passar då på att slippa hoppa. Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden till då du var lite yngre så vi kunde få många många fler år tillsammans på tävlingsbanan. Men jag njuter varje dag då jag får sitta på din rygg och bara njuta ❤️❤️❤️.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback