Det blev inte som jag tänkt mig

Planen för dagen var att först mocka båda boxar na och sen rida Wilma först i paddocken innan Leena och Mony kom för att rida ut så jag kunde följa med ut på Challe.
Mocka (x)
rida Wilma (x)
rida Challe....nä så blev inte fallet. När jag skulle leda ut Wilma till hagen så började jag må illa och svettas som bara den. Blev tvungen att sätta mig ner efter att Wilma var insläppt för att hämta mig lite. Jag tog mig iallafall hem och Challe fick vara sällskap åt sin enormt duktiga mamma :).
Wilma fick idag bara jogga lite lätt och jobbade med att få henne lite låg. Detta visade sig vara jobbigt ändå krävde jag inte mycket av henne idag bortsett från några tempoväxlingar som också var lite mer jobbiga idag än vanligt :).
i morgon får vi se vad vi hittar på, Challe ska iallafall gå i morgon också eftersom han fick vara idag.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback