Alla har sämre dagar

Inför morgon dagens ridpass måste jag komma på vart jag ska rida för tror Wilma behöver göra något annat bara en dag. Var likadant idag att det var väldigt jobbigt i vänster varv och jag börjar tro mer och mer att hon behöver fixa sina tänder, tror även att vänster sida kan bli lite bättre av detta. 
Så i dag gick hon lite så där trots några timmars vila i stallet som var behövligt. Men men alls har sina svackor :).
 
























Postat av: Angelica

Jag har haft honom hos Strandäng innan Sandhult, ett bra ställe. Sen nu på sommaren så har han stått på bete i gånghester vid skäftingsbacka tillhörande ett mindre stall! Nu är det dags för flytt och då ska vi stå hos Carlebäck, i Bygd. Vet en hel del stall men sen är ju frågan vad man vill betala och hur långt man vill åka!

2014-08-16 @ 18:40:25
URL: http://frokenwallesch.myshowroom.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback