Söndag Helgadagen

Ingen ridning för mig idag, Olga som är min hunds syster verkade vilja valpa så Leena ville inte lämna henne. Dock verkade det som falsklarm men blev ingen ridning ändå. Jag följde med mina föräldrar ner till träningslokalen för att upptäcka hur klen jag blivit och nu är jag jättetrött och orkar inte gör mycket. Ska sätta mig och äta snart och sen ta mig till stallet för att göra det mysigt och trevligt för Wilma i natt :). Tror att hon trotts allt uppskattar lite ledighet både idag och i morgon :). 
Ska fundera lite över hur jag ska lägga upp kommande veckas ridning och träning med Wilma om jag kanske kan lägga in en cavaletti men vi får se hur jag gör :).
 
 
Take Care
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback