Shit happends

Det blev en jobbig natt och dagen idag har varit lite småkämpig den också. Jag var som sagt på akuten igår efter att ha klämt mitt finger i bildörren på jobbet. Bildörren gick helt i lås och mitt finger satt het enkelt fast, men efter en liten stund så fick jag upp dörren och mycket skrik, svordomar och tårar så lyckades jag fortsätta jobba....även om jag höll på att svimma först. Det blev bara att byts kläder hemma för att sen åka in till akuten. Inget var brutet iallafall men lite känselbortfall. 
Idag så hämta vi hem killarna och efter lite protester från båda så ficl vi hem dem välbehållna :). De fick komma in och varva ner lite och snart ska jag tillbaka för att avmaska alla fyra och även för att mäta hur mycket killarna har växt efter dessa 3 månader :).
Fingret värker, jag är trött och frusen men ser framemot söndag då jag ska rida Challe här hemma för första gången.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback