Mentaländring

 
 
Jag kunde inte låta bli att små le lite granna nu när jag kolla på gårdagens avsnitt av ryttareliten som jag missade pga kvällsjobb.
Jag upptäckte inte förens igår eller rättaresagt idag att det problemet och det kravet som Charlotte Haid Bondergaard har/hade på sig själv är faktiskt väldigt likt det jag har, även om vi absolut inte är på samma nivå. Jag vill vara bäst, jag vill vinna varje gång jag ställer upp och jag är väldigt fokuserad på hur de andra presterar mer än vad jag och Wilma presterar på banan. Jag tänker varje gång jag åker till en tävling och varje gång jag tider in att jag ska vinna detta och inget annat är bra. Men att se när Charlotte får hjälp på den mentalabiten och vilken skillnad det gjorde på hennes prestationer och hur det faktiskt på något sätt påverkade Triviant's prestation också, det tyckte jag var helt fantastiskt. Så även om många många har sagt samma saker till mig ganska länge så tänker jag NU försöka ändra på min mentala bit och fokusera mer på vad jag gör och göra det som blir bäst för mig och Wilma på banan :).
 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback