Lycklig över en tröja

Finns det något värre än att ha riktigt ont i halsen så man knappt kan svälja? Just nu bävar jag för att värma dagens lunch och framförallt att behöva äta den, hade varit bättre med en soppa idag. Aja får försöka att äta och sen köra sakta till stallet med pappas bil för jag ska ta mig tusan rida idag. Leena och jag hade ändå bara tänkt ta den korta rundan som tar mindre än 45 min :). Wilma fick veckans vila igår, kan dock bli en vila till om det skulle hända något speciellt. 
Idag gjorde jag något jag velat göra såå länge men började med något mer försiktigt eller vad man ska säga. Jag satte mig och kolla på lite olika sidor på ridkläder och bestämde mig att köpa en fleecetröja av märket Kingsland som inte kosta många kronor. Tänk att jag kan bli så glad över en liten fleecetröja :). Så nästa köp blir en väst så jag slipper ha en jacka när solen är framme nu under våren och bli galet varm. Ja som sagt jag är lycklig över denna fleecetröja :).
 
 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback