Kan något ha hänt?

Vet inte om det hänt något i kroppen medan jag varit sjukskriven för jag har skakningar i armarna och då speciellt i höger. Jag skakar så mycket så man kan se det lång väg och speciellt om jag håller i något. Ska jag sitta och pilla med mobilen måste jag hålla med båda händerna för annars är jag rädd för att jag ska tappa den. Det är inte bara irriterande utan faktiskt lite jobbigt, jobbigt att inte kunna hålla något stilla, försvinner inte detta så får jag nog gå och kolla så det inte är någon nerv som kommit i klämm.
I allafall så idag blir det en ridtur, trodde aldrig att vädret skulle bli så fint son det faktiskt blev nu vid middag. I morse var det kallt, blåsigt och regnig och helt plötsligt så tittar solen fram. Det kan inte bli mycket bättre ridväder än så här :). Nu ska jag ta och dammsuga innan jag åker till stallet.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback