Explosion av energi

Inte fullt så bra dag idag och jag försvann från min plan för denna veckan. Det blev mycket galopp idag med Wilma, hon var så uppe i varv idag och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen så det blev en hel del krumbukter, små stegringar. Hon kunde varken trava eller galoppera lugnt idag och eftersom jag inte ville sluta med traven och galoppen när hon bara rusa så blev det några vändor nere på vägen tills hon kunde ha en jämntakt i båda gångarterna.


Wilma var trött och jag var trött och bestämde nu eller egentligen ganska med en gång när vi kom till stallet igen att i morgon och hela helgen. Nu när det blev mer galopp än vad jag hade tänkt denna veckan, men vad gör man när man har en ponny som nästa exploderar av energi, det måste bara ut på något sätt.

































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback