Dagen som gått

Idag har dagen sett ut så här att jag först var på en utbildning för jobbet till kl 11, sen åkte jag hem och försökte få lite värme i kroppen vilket sen slutade med att jag somna i sängen. Olle fick gå ut och sen åkte jag ut till Tosseryd för att se på en gruppen som träna för Pehter Markne idag, kommer skriva lite senare om det i kväll. Och nu är jag hemma och känner att jag inte alls mår så bra och har därför beslutat att Challe får stå idag och så rider jag honom i morgon istället. Wilma ska som planerat få lite massage av mig idag för det tror jag hon behöver och förhoppningsvis är merkeringen bara en sträckning. Vi hörs senare i kväll då :). Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback