Får man känna sig bäst?

Var ute och gick med Olle igår kväll och det är då mina tankar går som mest i huvudet. Jag börja fundera på om man får känna/tycka (inom ridsporten) att man är bäst.?
Är man en bättre ryttare/hästägare om man sitter och söker och läser om både det ena och det andra så man har svar på nästan allt, om man jämför med den som mer går på sin magkänsla eller ringer och rådfrågar en veterinär?
Eller är man en bättre ryttare som får en häst som är motsträvig att gå i form och arbeta på bra i jämförelse med någon som inte behöver slita lika mycket utan kanske mer kan åka med och inte behöva göra lika mycket?
Är det okej att känna och tycka att man är  lite lite bättre än vissa ryttare/ägare på vissa delar i ett hästägar liv? 
Jag tror att vi alla tycker vi äter bättrpoäng någon annan, jag trotsat vitala vill känna att vi är bäst....på någonting.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback