Ens egna fel

Får väll säga att Wilma kämpa på bra...när man tänker efter.
Jag har som sagt väldigt lätt att tappa humöret, speciellt när inte Wilma inte gör som jag vill, men när man tänker efter så förstår man att det inte är så att hon inte vill utan att hon inte orkar. Vems fel är det då om inte mitt. Och då går man sååå dåligt samvete föra tt man tappa humöret, då brukar jag och Wilma stå och kramas lite, jag tror Wilma tycker jag är jättetöntig för hon är van vid mitt humör :). 
Mätte även Challe och jag tror vi mäter lite fel för vi fick honom till 1,44 cm. Wilma är nästan 1,43  och Challe är mer än 1 cm högre än Wilma.
joo sen så köpte jag en padd och Wilma verkar uppskatta den väldigt mycket :).
 
Imorgon blir det övning över några bommar hade jag tänkt, ska nämligen till underbara Fazli i morgon och fy ny färg i håret, blir spännande hur man ser ut efteråt ;).
 
 
 
Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback