Gråa måndag

Jag är såå trött, kan det ha med vädret att göra tro? Det blir ingen ridning idag utan bara rengöring av hoven och Mockning. Men tror inte jag kommer komma iväg fören vid halv 5 ungefär, känner att jag måste vila och kom på att jag skulle träna på gymet idag med Natta :). Jag hoppas att detta gråa väder vi haft i två dagar att det snart ändras till lite finare, kanske att man blir lite piggare då :).
nu blir det vila och sen hämta pappa på jobbet :).
 
 
Take Care
























Postat av: Morsan

Jo vi blir påverkade av lufttrycket, så vädret har säkert en del att göra med måendet

Svar: Ja det måste nog vara det. Skulle kunna sova hela dagen.
Emelie Carle'n

2013-10-07 @ 19:02:27






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback