Fredag

Det var inte det roligaste vädret igår, riktigt höstväder. Idag är det kvällsarbete för min del och ska hinna med både Wilma och Challe Innan det är dags för jobb, kan jag hinna detta innan lunch så vore det toppen. Jag och Wilma är anmälda till en hoppclearround nästa helg men funderar på att stryka oss. Challe ska få sina vargtänder utdragna och så ska han och Wilma få sin vaccination och detta kostar ju lite granna. Ja vi får väll se vad jag beslutar att göra. 
Det är lite tråkigt att mycket ska kosta så enormt mycket pengar i ridsporten, bara att ge hästen en spruta kostar nästan 500 kr det är ju helt sjukt egentligen. 
Nu ska jag sova lite till och sen åka iväg till stallet.
 
 
Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback