Ändrade planer hela tiden

Är just nu inte så glad på min mobil som inte riktigt vill lägga upp bilder på bloggen för tillfälligt :). 
Tog med mig Olle till stallet ikväll, vilket han tyckte var mindre roligt :). Nu är det ju så att han inte får springa löst då han gärna springer ner till vägen.
sov inte många timmar i natt så det blev inget gym för min del idag, hoppas på att få sova riktigt gott i natt i stället. 
I morgon är planen att det ska bli ett pass i paddocken med Wilma, då ska vi träna på över gångar mest i från trav till galopp och från galopp till trav. 
Sen på onsdag är det dags för Challe och jag är såå spännd på hur det kommer gå :).
 
 
Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback