Torsdag fulltupp

Först blev det en massa tid i stallet med Mockning och rastning av hundar :). Wilma fick sig en liten runda ute idag och efter detta blev det lunchdags. I förrgår köpte jag ett täcke åt Challe i en storlek jag trodde jag skulle passa. Nu är det ju så att han har quarterrumpa med andra ord en ganska stor och rund. Detta gör att täcket är på gränsen att vara för kort :).
Runt 13 tiden tog jag bilnycklarna och började åka mot Göteborg. Skulle till Billdals ridklubb för att hälsa på Midway som är min förra häst son. När jag kom dit stod jag först och bara gapa då jag märkte att han blivit en kopia av sin mamma, kände att jag bara ville ta hem honom. Väldigt roligt och inga tårar kom som jag först hade trott :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback