Rapport till Coach-Jenny

Då var det då dags, dags att hänga över på Challe's rygg. Fick hjälp av Leena i stallet som höll honom, vi trodde båda att han skulle få panik och försöka ta sig därifrån. Men han stod bara lugnt och tittade lite och troligen undra vad jag höll på med :). Det hela tod ca 3-4 min sen var jag nöjd för idag :). Blir även att göra ett försök i morgon då det är ljust ute, även brorsan Mac ska få känna på lite vikt på ryggen :). Mitt mål för året kanske slår in ändå :). Take Care
























Postat av: JennyM

Bara för jag läste detta kom jag på att du smsa mig.. Men hittar inte det smset nu :Smen jag kan kika ut hos er någon dag, kanske inte denna veckan bara :P

Svar: Då får jag titta på vilka dagar jag kan framöver :).
Emelie Carle'n

2013-12-04 @ 02:33:49
URL: http://jmdressyr.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback