Fullt upp

Har varit två dagar med fulltös. Igår följde jag med som hästskötare då hon hade anmält sig till en pay & jump på strömma :). Min puls guck upp som om jag själv skulle varit med. Allt gick bara bra och Goodie skötte sig super :). Sen idag blev det tidig uppstidning för att jobba, slutade 15 och åkte direkt till stallet för att mocka innan det var dags för att åka till Tosseryd för Emma-träning :). Kan säga då här att jag åkte hem med ett stort leende och när jag skritta av Wilma och hade fått bara possitiv respons så kände jag bara " Yes äntligen" :). Fick mamma och pappa och komma och Filma så det kommer upp möjligen i morgon :). Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback