Uteritt en molnig dag

Är en mulen dag idag så idag blir det uteritt som står på schemat. Träningen med Wilma går mycket bra, undra om det beror på hennes ålder att hon blivit lättare i träningen eller att vi fått så bra Hjälp av Emma? Kanske kan det vars både och.
Nästa vecka är det nämligen dags för träningen för Emma igen, vilket jag ser fram emot. Tror dock inte att Wilma är lika pigg på det ;).
Sen är det ju bara en vecka kvar till hoppningen i Ulricehamn :).

Challe ska idag få lite träningen igen i paddocken. Jag undrar hur länge hans trotts ska hålla på. Det är inte så jätteroligt att stå allra längst bort i en paddock och han inte vill flytta sig en millimeter. Har fått tips av en som sysslar med mycket horseman ship, men tycker inte riktigt att det fungerar på Challe. Börjar fundera på om jag ska be henne komma hit upp och visa vad jag ska göra när han "krånglar".

Ja vi får se vad jag hittar på. Återkommer med hur det gick senare ikväll.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback