Paddar

Jag fick byta sadel till Wilma förra året då hon ändrat sig i kroppen och den förra inte längre låg bra. Inte så konstigt efter två dräktigheter och så gör nog åldern lite också. Jag köpte då en Wintec, jag blev då rekommenderad att skaffa ett bredare järn och lägga under en pad så hon hade chans att bredda sig genom att kunna bygga muskler igen. Jag har ännu inte kommit iväg och ordna dessa två saker. lite slarv, lite lathet och lite glömska. har nu suttit och även varit inne i affärer och kollat på padar och det finns ju en del olika varianter att välja på. Vad för pad är bäst egentligen eller spelar det någon roll vad man har?
Det finns ju teddypad i olika slag sen finns det ju även sådan här gelepadar att lägga under. Ja vilken ska man lägga sina pengar på egentligen. Tycker detta är svårt och vad ska man tänka på eller behöver man tänka på något alls?
Ja vi får se vad jag kommer fram till :).
























Postat av: JennyM

Jag skulle välja en bra teddypadd om jag var du ;)

2013-07-25 @ 02:20:18
URL: http://jmdressyr.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback