Planer

Bodypump var det ja, nä efter denna dagen så orkade jag inte med någon träning. Jag tog med mig Wilma på en liten tur så hon skulle gå sträcka på sig vilket hon uppskattade väldigt mycket. Hon har så mycket energi så hon hade behövt ett pass på galoppbanan, men det får bli till våren då hon ska tränas upp på nytt. I vinter kommer hon mest gå för att bara röra på sig eftersom jag inte gillar att köra transport när det är snö ute och då inte kan åka någonstans. Har bestämt mig också att till våren då jag vågar köra transport igen så är den första tävling vi ska ut på vara en pay and jump. Jag ska bevisa för mig själv att vi kan hoppa bana och att Wilma inte stannar och jag kommer inte åka av. Måste vila min chockade mage nu. Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback