Fredag och soffläge

Ja nu är julen över och nyår väntas in. Jag är just nu inne på en gallstens krångel tur, vilket innebär fruktansvärd smärta i magen, feber och lite kräkningar. Så efter att ha jobbat trotts smärtan i magen ligger jag nu i soffan med lite feber och illamående. Jag hade ju tänkt att jag skulle upp på Challe i helgen men vi får se hur kroppen mår.
Julen var lugn och fin med god mat och fina julklappar :). Det är mellandagsrea men känner inte att jag behöver något speciellt så tänker inte knä mig in till stan.
Wilma har börjat lukta väldigt illa i munnen och det har börjat lukta mera så det blir ett samtal till veterinären så jag kan få detta kollat. Hon fick sina tänder fixade i våras så nu undrar jag vad det är som luktar :(.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback