Utbrytarkungen

Ja då var han ute ur hagen igen. Tur att båda mina är så dumma att de inte förstår hur man tar sig ut. Så idag fick vi åka iväg och köpa lite höselag (stavning?). Jag körde transporten och allt gick bra tills jag blev tvungen att backa. Nu pratar jag om att backa rakt bakåt. Jag är heelt värdelös på att backa rakt bak. Men jag kom upp till stallet och skulle ställa tillbaka transporten igen. Allt gick bra tills jag blev tvungen att backa rakt igen. Jag som har lite hett temperament höll på att slita loss ratten. Men efter att ha gått ut bilen och andats tre djupa andetag så stod den där den skulle. Fick beröm av stallägaren att jag backa så bra, jag ska bara inte vrida på ratten så mycket :).

























Postat av: JennyM

Cheval ridsport är piken från ;)

2013-08-04 @ 15:23:04
URL: http://jmdressyr.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback