Ändrade planer....igen

Ja inget blir som man tänkt sig. Idag stod ju uteritt på schemat, men när jag kommer fram berättar L att Wilma haltade när hon tog ner henne till hagen. Kände på Wilma och hon hade dratt till sig lite vid leden efter busigheterna i hagen med de andra igår. Så fick snällt låta Wilma gå i hagen och så får jag titta till henne i morgon igen.
Challe var väldigt nyfiken på vad jag höll på med och ville komma fram och kika. Hälsa snabbt på honom och sen ignorera jag hon bara.... Ja bortsett från att jag bad honom flytta sig bakåt när jag bad honom. Han har ingen respekt alls för mig. Undra vad jag ska göra för att få honom att respektera mig.?

https://cdn3.cdnme.se/4196683/7-3/pic_520547f4e087c3212fdecdd9.jpg" class="image">































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback